2016. május 3., kedd

Konditerem



Mikor már azt hinném, hogy eluralkodhat rajtam a tavaszi fáradtság...punnyadás, veszünk egy kecskét és kész vége a tavaszi erőtlenségnek.
Eddig sem volt pite egy napom...
Reggel ugye indulok a 3 gyerekkel...az felér egy rövidke aerob edzéssel, mert a végére izzadok, mint egyszeri lány a Rékatornán.
Aztán jön a reggeli szokásos menet, ami minden héten bővül valamivel.
Eddig csak olyan lightos volt, 50 nyuszi etetés, 40 csibe...csomó fürj...
Itatás...
A kiszökött állatok összeszedése...
Gallyak szedése a kecskéknek..
Fejés...
De most
Most megjött a nagyágyú.
A súlyzós szépség.
KECSES az új anyakecskénk.
Már tegnap este kezdtük. Ketten fogtuk. Kihúztuk a fejőbe. Kicsit loptunk a tejből.
Gondoltam minden nap jobb lesz majd.
Reggel bemegyek hozzá.
Egyedül.
Kergettem fel alá, már a fél szomszédság rajtam röhöghetett, mire a szarvánál fogva kivittem.
Majd egyszer fotózom, mellém rakva mekkora.
Ő a legnagyobb.
Apjuk szerint valami démoni nevet kellett volna adni neki, de engem nem fejelt még le, szóval látom benne a szépséget és a reményt.
Szarvánál fogva tehát behúztam a fejőbe.
Nem fejtem. Csak etetni próbáltam.
Ez már önmagában is kemény mutatvány volt, de a kis vacak lánya kiszökött utána így már ketten nyávogtak a fejőben.
Nekilátott kint a harmadik is, több se kellett az anyjuknak, a szarvánál fogva húzott vissza az udvarra.
Büszke vagyok hogy nem engedtem el, bár volt egy két pillanat, amikor nem tudtam eldönteni, repülök vagy sem...
Visszarepültünk -maradjunk ennyiben-a karámba. Betuszkoltam a többit is, akik közben lógni próbáltak,majd diadalittasan-örülve hogy nem múltam ki-elvánszorogtam a fürjekhez.
Itt a szokásos 1-2 fürj helyett ma 5 db repült ki az etetés során, tehát ezt is hozzátehetjük a mai fitnesstevékenységeimhez.
Összeszedtem a nyavalyásokat és csak reménykedtem, hogy a nyulakat ma nem kell vadászni.
Nem kellett. Csak egy pottyant ki etetés alatt, de azt hamar visszalendítettem a helyére.
Mindig szivatnak.
Főleg amikor sietek.
Vagy lepiszkolnak....vagy lefröcsögtetnek vízzel..vagy szalmás lesz a hajam...vagy fűrészporos a gatyám vagy sz@ros a cipőm.
Mindig szivatnak.
De legjobban most Kecses.
Eszem a pofáját.
Ma este már ketten sikeresen bevittük...vontattuk.
Holnap reggel is ketten leszünk rá.
Szerintem vágok egy szép mogyoróvesszőt, kimívezem valami írással és hess a valagára, ha nem érti meg a szép magyar szót...
Vagy viszem Ninukát, neki úgy is a tenyeréből eszik minden állatunk!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése